We have located your order in our system and unfortunately it has been declined.
Мы нашли ваш заказ в своей базе, и к сожалению он был отклонен.
It seems there is an issue with the information you have provided which did not pass our security system. An email was sent to you informing you of the status and the reason for the decline.
Похоже есть какая-то проблема с информацией, которую вы предоставили, и которая не прошла нашу систему безопасности. Вам был направлен email с информацией о статусе и причине отказа.
You will NOT be charged for the order although an authorization hold will show on your account which will drop off after a few days.
С вас не возьмут денег за этот заказ, тем не менее сумма будет заблокирована на вашем счету, но она вернется к вам в течение нескольких дней.
If you wish to place the order again, please do so and it will be reviewed again as quickly as possible.
Если хотите разместить заказ еще раз - так и сделайте, мы рассмотрим его как можно быстрее.
We apologize for the inconvenience and thank you for your patience as we strive to provide the best service and a secure payment channel.
Простите за доставленные неудобства, спасибо за терпение, мы делаем все возможное чтобы предоставлять наилучшие услуги и безопасные платежи.
Please let us know if we can be of any other assistance with this or any other matter.
Дайте знать, если мы как либо можем вам помочь.
Regards,
Tom-Plimus Support
С уважением, поддержка Tom-Plimus